Organisatie

Administratie en belastingadvies in Alphen aan den Rijn

Ons kleinschalige administratiekantoor in Alphen aan den Rijn biedt grootse service. Door onze persoonlijke aanpak voelt u zich bij AGS snel thuis. Met een hecht team verzorgen wij sinds 1998 administratieve dienstverlening op maat. AGS werkt zorgvuldig en snel, tegen scherpe tarieven.

Onze klanten

Ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf kunnen bij ons terecht voor administratieve ondersteuning en belastingadvies. Onze klantenkring is werkzaam in uiteenlopende branches, met of zonder personeel. AGS administraties & belastingen heeft ruime ervaring in het begeleiden van startende ondernemers.


Maatwerk

Wij werken samen met u aan maatoplossingen, gericht op uw specifieke situatie. Met onze laagdrempelige aanpak heeft u altijd één aanspreekpunt en vlot antwoord op uw vragen.

Zoekt u een deskundig én betaalbaar administratiekantoor?

Graag nodigen wij u uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek om de mogelijkheden voor uw organisatie door te nemen. Neem direct contact met ons op voor een afspraak.
 

Facebook Twitter Google+ Linkedin
Deel deze pagina op uw:

  

 

 

(07-11-2019)

Genietingstijdstip loon

Loon wordt geacht te zijn genoten op het tijdstip waarop het is ontvangen, verrekend, ter beschikking gesteld, rentedragend is geworden of vorderbaar en inbaar is geworden.
lees verder

(07-11-2019)

Conceptwetsvoorstel invoering minimumtarief zelfstandigen

De minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft een conceptwetsvoorstel ter invoering van een minimumtarief voor zzp’ers ter consultatie gepubliceerd.
lees verder

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Schrijf je in en ontvang onze periodieke nieuwsbrief

schrijf je nu in »

AGS administraties & belastingen  •  Koperweg 11K  •  2401 LH  •  Alphen aan den Rijn  •  T: 0172-427050  •     info@agsadministraties.nl  · BTW NL806540862B01  •   KvK 28078366