Werkwijze

AGS heeft een eigen stijl, waarmee we u graag op een persoonlijke manier van dienst zijn. Onze werkwijze kenmerkt zich door transparantie, laagdrempeligheid en deskundigheid. Met zo veel kennis onder één dak heeft u een altijd een vast aanspreekpunt voor administratieve en fiscale ondersteuning.

Transparant


AGS administraties & belastingen werkt graag met vaste prijzen, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. Wanneer dit niet mogelijk is ontvangt u maandelijks een afrekening van de verrichte werkzaamheden. Hierbij krijgt u een duidelijke specificatie van wie, wanneer, waaraan, hoelang en tegen welk tarief gewerkt heeft. Bekijk hier onze tarieven.

Samen

U kent uw organisatie als geen ander. Daarom kijken wij graag samen met u naar uw cijfers en wat deze voor uw bedrijf betekenen. Na overleg verstrekken wij een helder advies waarop u uw beslissingen kunt baseren. Ook als wij de complete administratie voor u invoeren blijven we altijd met u in overleg. Zo houdt u zelf grip op uw administratie.

Meer weten over onze werkwijze?

Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
 

Facebook Twitter Google+ Linkedin
Deel deze pagina op uw:

  

 

 

(16-11-2018)

Tweede Kamer neemt Belastingplan 2019 aan

De Tweede Kamer heeft de wetsvoorstellen, die gezamenlijk het Belastingplan 2019 vormen, aangenomen.
lees verder

(15-11-2018)

Btw-heffing kortingsbonnen

Per 1 januari 2019 verandert de wet- en regelgeving voor de heffing van omzetbelasting ten aanzien van vouchers.
lees verder

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Schrijf je in en ontvang onze periodieke nieuwsbrief

schrijf je nu in »

AGS administraties & belastingen  •  Koperweg 11K  •  2401 LH  •  Alphen aan den Rijn  •  T: 0172-427050  •  F: 0172-427051  •  info(a)agsadministraties.nl                                                     BTW NL806540862B01  •   KvK 28078366