Werkwijze

AGS heeft een eigen stijl, waarmee we u graag op een persoonlijke manier van dienst zijn. Onze werkwijze kenmerkt zich door transparantie, laagdrempeligheid en deskundigheid. Met zo veel kennis onder één dak heeft u een altijd een vast aanspreekpunt voor administratieve en fiscale ondersteuning.

Transparant


AGS administraties & belastingen werkt graag met vaste prijzen, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. Wanneer dit niet mogelijk is ontvangt u maandelijks een afrekening van de verrichte werkzaamheden. Hierbij krijgt u een duidelijke specificatie van wie, wanneer, waaraan, hoelang en tegen welk tarief gewerkt heeft. Bekijk hier onze tarieven.

Samen

U kent uw organisatie als geen ander. Daarom kijken wij graag samen met u naar uw cijfers en wat deze voor uw bedrijf betekenen. Na overleg verstrekken wij een helder advies waarop u uw beslissingen kunt baseren. Ook als wij de complete administratie voor u invoeren blijven we altijd met u in overleg. Zo houdt u zelf grip op uw administratie.

Meer weten over onze werkwijze?

Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
 

Facebook Twitter Google+ Linkedin
Deel deze pagina op uw:

  

 

 

(22-10-2020)

Bedragen minimumloon per 1 januari 2021

De minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de bedragen van de Wet minimumloon en minimumvakantiebijslag per 1 januari 2021 vastgesteld.
lees verder

(22-10-2020)

Geen compensatie voor box-3-belasting in de jaren 2013-2016

In een brief aan de Tweede Kamer zegt de staatssecretaris van FinanciËn dat de belastingheffing in box 3 in de jaren 2013 tot en met 2016 niet in strijd is met het Europese recht, zoals dit is vastgelegd in het EVRM.
lees verder

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Schrijf je in en ontvang onze periodieke nieuwsbrief

schrijf je nu in »

AGS administraties & belastingen  •  Koperweg 11K  •  2401 LH  •  Alphen aan den Rijn  •  T: 0172-427050  •     info@agsadministraties.nl  · BTW NL806540862B01  •   KvK 28078366